مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-01دانش

میز دانشجو| برای پیش دفاع فارغ التحصیلی چه مدارکی لازم است؟


دانشجویان دکتری برای دفاع در زمان فارغ التحصیلی باید مدارکی را ارائه دهند که بهتر است پیش از رسیدن به مرحله دفاع از این مدارک مطلع باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان مقطع دکتری برای پیش دفاع و دفاع فارغ التحصیلی باید مدارکی را آماده کنند.

* مدارک لازم برای پیش دفاع مدارک لازم برای پیش دفاع دانشجویان دکتری که باید در مرحله 6 پژوهشیار بار گذاری شود: فایل پایان نامه فایل مقاله پذیرش یا چاپ شده نامه پذیرش مقاله با پاراف و امضا استاد راهنما مبنی بر اینکه عهده دار مکاتبات بوده اند مدرک زبان در صورت وجود * مدارک لازم برای دفاع همچنین دانشجویان دکتری برای دفاع فارغ التحصیلی باید مدارک زیر را آماده کنند.

  تکمیل 2فرم درخواست مجوز دفاع که اولی در سامانه پژوهشیار قرار دارد و باید دانلود شود و سپس اپلود فرمهای تکمیل شده در پژوهشیار   برای اخذ مجوز دفاع و تکمیل فرم مربوطه به همراه داشتن متن کامل تمام مقالات گزارش 6 ماهه اسکرین شات تعیین اعتبار مقالات که به امضا مدیر پژوهشی دانشکده مربوطه رسیده نامه پذیرش مقالات در صورتی که چاپ نشده و مدارک زبان و تکمیل بخش مربوطه به زمان ثبت پروپزال و اخذ نمره قبولی جامع الزامی است * مدارک لازم برای فارغ التحصیلی  همچنین برای فارغ التحصیلی نیز باید مدارکی آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| برای پیش دفاع فارغ التحصیلی چه مدارکی لازم است؟

میز دانشجو| برای پیش دفاع فارغ التحصیلی چه مدارکی لازم است؟